Universitatea Hyperion din București

Facultatea de Științe Exacte și Inginerești

CHESTIONAR PRIVIND OBIECTIVELE ȘI CONȚINUTUL PROGRAMULUI DE STUDII

Facultatea de Științe Exacte și Inginerești

Scop: Evaluarea relevanței și eficienței programului de studii pentru pregătirea teoretică și practică a studenților.

Instrucțiuni: Vă rugăm să răspundeți sincer la întrebările de mai jos. Răspunsurile vor rămâne confidențiale și vor fi folosite pentru îmbunătățirea programului de studii.
1. Cum apreciați obiectivele programului de studii pentru Automatica și Informatica Aplicată?(Required)
2. Cât de bine considerați că programul de studii reflectă cerințele pieței muncii în domeniul automatizărilor și informaticii aplicate?(Required)
4. Cum apreciați echilibrul dintre teorie și practică în cadrul programului de studii?(Required)
5. Care dintre următoarele domenii considerați că ar trebui să primească mai multă atenție în cadrul programului de studii? (Puteți selecta mai multe opțiuni)(Required)
6. Cum evaluați nivelul de dificultate al cursurilor și al materiilor din cadrul programului de studii?(Required)
7. Cât de bine considerați că sunt integrate tehnologiile actuale în cadrul cursurilor (de exemplu, software-uri, platforme de dezvoltare, etc.)?(Required)
8. Cum apreciați resursele educaționale (manuale, ghiduri, platforme online) utilizate în cadrul cursurilor?(Required)
11. În ce măsură considerați că programul de studii vă pregătește pentru a lucra în echipe inter-disciplinare și pentru a rezolva probleme complexe din domeniul automatizării și informaticii aplicate?(Required)
12. Cum evaluați colaborarea dintre facultate și industrie (parteneriate, stagii de practică, colaborări cu companii)?(Required)
14. Sunteți mulțumit de modul în care sunt evaluate competențele și performanțele academice în cadrul programului?(Required)

Mulțumim pentru participare! Răspunsurile dumneavoastră vor contribui la îmbunătățirea programului de studii și la ajustarea acestuia pentru a răspunde mai bine cerințelor educaționale și profesionale.